Artykuł o promowaniu produktów

z Międzynarodowe Targi Poznańskie. Stałą częścią wystawy jest salon samochodowy, na którym wystawcy prezentują swoją gamę modeli. W zależności od edycji, targom towarzyszą także dodatkowe salony, takie jak salon mot

Dodane: 16-06-2016 11:29
Artykuł o promowaniu produktów Promuj produkty swojej firmy z naszą pomocą

Targi motoryzacyjne w Poznaniu

Poznań Motor Show ? największa w Polsce impreza targowa branży motoryzacyjnej, organizowana co roku przez Międzynarodowe Targi Poznańskie. Stałą częścią wystawy jest salon samochodowy, na którym wystawcy prezentują swoją gamę modeli. W zależności od edycji, targom towarzyszą także dodatkowe salony, takie jak salon motocyklowy, salon karawaningu, czy salon lotniczy, a także dodatkowe atrakcje, takie jak np. rodzinne miasteczko bezpieczeństwa czy pokazy motocyklowe.

Przed rokiem 1992 wystawa motoryzacyjna była częścią głównych, czerwcowych Międzynarodowych Targów Poznańskich. Dopiero w 1992 roku miała miejsce pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Motoryzacji.

Nazwy Poznań Motor Show użyto po raz pierwszy w 2000 roku. Na tej właśnie imprezie ustanowionych zostało kilka rekordów: zaprezentowano ponad 300 modeli samochodów, wielkość ekspozycji wyniosła 59 tys. metrów kwadratowych, a liczba zwiedzających przekroczyła 117 tys. W roku 2001 targi odwiedziło około 100 tysięcy gości.

W 2003 roku odbyła się ostatnia przed kilkuletnią przerwą edycja Motor Show. Głównym powodem odwołania kolejnych edycji był kryzys na rynku nowych samochodów osobowych w Polsce, nasilający się od 2004 roku. W międzyczasie, od 2006 roku w Poznaniu zorganizowano kilka edycji Poznańskich Spotkań Motoryzacyjnych, czyli imprezy przeznaczonej stricte dla osób z branży motoryzacyjnej.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Motor_Show_(Pozna%C5%84)


Marketing od kuchni

Jak ważne są badania marketingowe? Bez nich nie mielibyśmy wielkich kampanii, billboardów, a co za tym idzie rozwój rynku by zwolnił. Dzisiaj ciężko sobie wyobrazić działanie marketingu bez gromadzenia tych danych.

Firmy zajmujące się jakąkolwiek statystyką gromadzą ogromne ilości danych i poddają je analizie. Grupa ekspertów poddaje te dane bardzo wnikliwej analizie czego efektem jest określanie grupy konsumenckiej (targetu). To tylko jeden z wielu celów prowadzenia badań marketingowych.

Istnieją również inne rodzaje badań statystycznych- np. opinii społecznej.


Definicja

Hostessa ? przewodniczka oprowadzająca gości na targach/wystawach lub kobieta zajmująca się promocją produktów. Cechy hostessy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wywodzi się od angielskiego słowa ?hostess? czyli gospodyni. W rzeczywistości hostessy asystują gospodyni lub gospodarzowi eventu. Hostessy podczas bankietów, konferencji i targów przejmują część obowiązków organizatorów, witając gości, wskazując im drogę i dbając o ich dobre samopoczucie. Hostessy są także ambasadorkami marek, pomagają firmom w tworzeniu korzystnego wizerunku oraz wspierają sprzedaż.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hostessa