izolat serwatki

Czyste białka są ważne przy suplementacji treningu.

Zaleca się stosować wraz z innymi suplementami, aby osiągnąć odpowiedni efekt treningu.

Dobra dieta

Zdrowa dieta przy aktywnym trybie życia to bardzo istotna rzecz, bez niej możemy do woli biegać, pływać czy ćwiczyć, a i tak nie zauważymy większej różnicy w tym jak wyglądamy.

Wiele klubów sportowych oferuje układanie diety wraz z treningami personalnymi.

Można tez udać się do dietetyka na własną rękę i poprosić go o ułożenie diety dla nas. Istnieje tez możliwość ułożenia diety łączonej, tak aby oboje partnerzy mogli gotować razem i jeść te same posiłki.

Taka opcja jest świetna, gdy oboje partnerzy ćwiczą, lub gdy tylko jeden żyje aktywnie.

Tak dopasowana dieta nie spowoduje problemów z przygotowywaniem wspólnych posiłków.

Jest tylko jedna zasada, należy się tej diety trzymać i nie podjadać!

Twoje ciało

izolat serwatkiWarto coś zrobić pozytywnego ze swoim ciałem, odwdzięczy się nam za to dobrym samopoczuciem i zdrowiem.
Wiele osób wybiera do tego celu siłownię, co generalnie jest bardzo dobrym pomysłem, gdyż wiele klubów sportowych to już nie tylko siłownie, ale całe kompleksy ćwiczebne. Wiele z nich ma w swojej ofercie jogę, fitness, spinning i wiele zajęć tematycznych (płaski brzuch, zdrowe plecy itp.). Warto również równolegle z siłownia zacząć stosować odpowiednią dietę, ponieważ bez niej nasze wysiłki mogą spalić na panewce.

Dobra i zbilansowana dieta i ćwiczenia to podstawa dla osiągnięcia naszych celów i nie ważne czy jest to redukcja tkanki tłuszczowej, czy zwiększenie masy mięśniowej.

Ćwiczenie- martwy ciąg

Martwy ciąg jest jednym z podstawowych ćwiczeń kulturystycznych, pozwalającym przygotować ciało, a zwłaszcza plecy i nogi, do dużych obciążeń.
Osobom które dopiero zaczynają ćwiczenia kulturystyczne zaleca się wykonywanie martwego ciągu stosunkowo małym obciążeniem (to znaczy takim, które pozwoli im wykonać 15?20 powtórzeń w serii) ze względu na duże obciążenie kręgosłupa i nóg oraz ryzyko odniesienia kontuzji spowodowane wykonywaniem ćwiczenia nieprawidłowo technicznie. Martwy ciąg jest jednym z bojów w trójboju siłowym.
Podnoszenie dużych obciążeń w martwych ciągach świadczy o ogólnej dobrej kondycji fizycznej i dużej sile ćwiczącego, ponieważ przy wykonywaniu tego ćwiczenia zaangażowane są prawie wszystkie mięśnie i stawy. Martwy ciąg jest jedną z konkurencji zawodów siłaczy.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Martwy_ciąg.

Widok do druku:

izolat serwatki

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: