Wybór reklamy dla Twojej firmy

kupić najlepszy z nich?Parking i przyczepa reklamowaCoraz częściej można zauważyć stojące na parkingach przyczepy z reklamą, niby nic strasznego, jednak takie reklamy często stoją w tych miejscach całe miesiące i zaj

Wybór reklamy dla Twojej firmy Dobra reklama, to skuteczna reklama. Wybór jest niemały: billboardy, ulotki reklamowe ,czy to tak na prawdę kilka możliwości na reklamę firmy. W jaki sposób kupić najlepszy z nich?

Parking i przyczepa reklamowa

Coraz częściej można zauważyć stojące na parkingach przyczepy z reklamą, niby nic strasznego, jednak takie reklamy często stoją w tych miejscach całe miesiące i zajmują miejsca parkingowe. Na szczęście nie każda firma reklamowa, która ma w ofercie przyczepy reklamowe pozwala na takie działania.

Zazwyczaj jeżeli już przychodzi do zostawienia przyczepy w jakimś widocznym miejscu, to jest to dogadywane z właścicielem danego parkingu, czy nieużytku. Wtedy jest to jak najbardziej zgodne z prawem. Należy jednak pamiętać, że taki sposób promocji może spowodować niechęć przyszłego klienta do danej firmy.


Ulotki

Na temat skuteczności ulotek można powiedzieć kilka konstruktywnych rzeczy. Po pierwsze ulotki rozdane w odpowiedniej ilości, faktycznie mogą sporo zdziałać, ale rozdanie ich za dużo może skutkować negatywnym postrzeganiem reklamowanej firmy. Ulotki raczej nie są niezawodnym źródłem nowych klientów, ale wpływają na świadomość istnienia danej marki w okolicy, gdzie są rozdawane.

Sprawa z ulotkami jest o tyle skomplikowana, że w przeciwieństwie do innych form reklamy, ulotki trzeba rozdystrybuować. Wiąże się to z zatrudnieniem odpowiedniej ilości pracowników oraz pokrycie kosztów ich pensji, co zwiększa koszty reklamy. Należy też pamiętać, że i tak większość ulotek ląduje w koszu, więc konwersja może okazać się bliska zeru.


Dobry i zły bilbord

Sposobów reklamy jest tyle ile ludzi na świecie, no może nie aż tyle, ale bardzo dużo. Do najpopularniejszych można z pewnością zaliczyć bilbordy. Bilbord to reklama którą stawiamy raz i sama na siebie pracuje, wystarczy ustawić ją w dobrym miejscu, aby mieć pewność, że będzie skuteczna i przyciągnie uwagę przechodniów, czy też kierowców. Związane z tym typem reklamy koszty to kwestia druku samej reklamy oraz wynajmu przestrzeni reklamowej, jeżeli takiej nie posiadamy. Dobry design takiej reklamy potrafi skutecznie zwrócić na siebie uwagę, na tle innych reklam w okolicy.

Należy jednak pamiętać, aby taka reklama była czytelna i dość duża, przecież potencjalni klienci będą ją oglądać z dość dużego dystansu i muszą być w stanie bez problemu przeczytać informacje zawarte na reklamie. Przestrzegając zasad projektowania i umiejscowienia tego typu reklamy z pewnością będzie to dobra inwestycja.